معاونت پژوهشی و فناوری  

دکتر نجفی‌نژاد در برنامه زنده حرف حساب شبکه گلستان عنوان کرد: ان‌شاء ا.. با تکمیل واکسیناسیون دانشجویان، از آبان ماه شاهد حضور آنان در دانشگاه‌ها باشیم.


دکتر نجفی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و رئیس دانشگاه معین استان در برنامه هفتگی حرف حساب صدا و سیمای گلستان که شب گذشته با موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پخش شد، حضور یافت.

نماینده وزیر علوم تحقیقات و فناوری در استان گلستان در این برنامه با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور آموزش‌ها به صورت مجازی صورت گرفته است بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، واکسیناسیون اساتید و کارمندان در مردادماه انجام شد.

دکتر نجفی‌نژاد در خصوص واکسیناسیون دانشجویان گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و درمان، اسامی دانشجویان به این وزارتخانه ارسال شده و اکنون دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون، نسبت به زمان دریافت واکسن خود اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه معین استان افزود: دانشجویانی که کد ملی آنان در سامانه ثبت نشده است می‌توانند موضوع را از طریق دانشگاه‌ محل تحصیل خود پیگیری نمایند تا مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود با تکمیل واکسیناسیون دانشجویان از آبان ماه شاهد حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باشیم تصریح کرد: قطعا حضور دانشجویان در دانشگاه، مستلزم ارائه گواهی و تأییدیه واکسیناسیون آنها به دانشگاه خواهد بود.

 رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به بیان مزایای آموزش مجازی پرداخت و ضمن تأکید بر توجه به کیفیت این آموزش عنوان کرد: در مبحث آموزش، استفاده از ظرفیت فضای مجازی بسیار موثر است و در صورت وجود زیرساخت‌های مناسب می‌تواند مکمل خوبی برای آموزش حضوری باشد.

دکتر نجفی‌نژاد در پایان در خصوص پایش و بررسی نقاط ضعف و قوت آموزش مجازی در دانشگاه‌ها گفت: در وزارت علوم کارگروهی برای این موضوع تشکیل شده که به صورت متمرکز در حال فعالیت بوده و طی آن دستورالعملی تهیه شده تا بر اساس آن بتوانیم در دوران پسا کرونا از تجربیات حاصل از این دوران به خوبی بهره‌برداری کنیم.



 تاریخ ارسال خبر :   21 شهریور 1400 - 09:08    |     تعداد بازدید :   732
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   15506
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      21 شهریور 1400 - 09:08    |    کد خبر : 15506