معاونت پژوهشی و فناوری  

امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و انجمن علمی سیستم‌های سطوح آبگیر باران ایران


دکتر موسی حسام، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به نمایندگی از دانشگاه و دکتر اسلامی، رئیس هیأت مدیره انجمن علمی سیستم‌های سطوح آبگیر باران ایران به نمایندگی از این انجمن، با هدف انجام همکاری‌های مشترک علمی و تحقیقاتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 این تفاهم‌نامه به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی و فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود طرفین از طریق دسترسی و به کارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی مشترک منعقد شد.

 از اهم موضوعات این تفاهم‌نامه می‌توان به بهره‌گیری از توانمندی‌ها و خدمات از قبیل تجهیزات پژوهشی طرفین، برگزاری نشست‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های علمی مشترک آموزشی و انتقال تجربیات، همکاری در زمینه فناوری اطلاعات با هدف پشتیبانی از همکاری‌های علمی پژوهشی، اجرای برنامه‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت مورد نیاز طرفین و فراهم نمودن زمینه بهره‌گیری از پتانسیل‌های بین‌المللی در راستای انجام پروژه‌های تحقیقاتی و فعالیت‌های آموزشی اشاره کرد.

گفتنی است: در حاشیه امضا این تفاهم‌نامه، شاخه استانی انجمن علمی سیستم‌های سطوح آبگیر باران ایران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.



 تاریخ ارسال خبر :   26 دی 1402 - 12:44    |     تعداد بازدید :   70
 ارسال کننده :   معاونت پژوهشی    |      کد خبر :   17439
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      26 دی 1402 - 12:44    |    کد خبر : 17439